Ugrás a tartalomra

jegyvásárlás online itt!

Pécsi Nemzeti Színház logó

Színházi Marketing konferencián jártunk

A rendezvényt középpontjában „A művészet és a menedzsment találkozása” állt.

Budapesten a Nemzeti Színház adott otthont a „Színházat vegyenek!” Marketing Konferenciának, amely a színházi szakma egyik legfontosabb éves eseménye volt 2025. október 10-én.

Társulatunkat az - online és offline stratégiák illetve a közönségfejlesztés lehetőségei témában, a kerekasztal beszélgetésben  Zábrádi Mariann marketing- és kommunikációs menedzser képviselte.

A konferencia célja az volt, hogy párbeszédet teremtsen a művészi alkotómunka és a tudatos menedzsment-szemlélet között, valamint inspiratív példákat mutasson be a színházak innovatív kommunikációs gyakorlatából. A nap folyamán a résztvevők betekintést nyerhettek többek között a színházi jegyértékesítés aktuális trendjeibe, az alkotói szabadság és a menedzsment felelősségének kérdéseibe, valamint a közönség, mint partner szemléletét bemutató közösségépítő kezdeményezésekbe. A program kitért a színházi márkaépítés és az érzelmi kapcsolódások jelentőségére is, bemutatva, miként válhat egy intézmény önálló, értékalapú kulturális márkává.

A nemzetközi perspektívát idén Stefano Curti, a trieszti Teatro Rossetti igazgatója hozta el, aki előadásában a kortárs európai színházi menedzsment legjobb gyakorlatait és az olasz színházi piac tapasztalatait osztotta meg a magyar szakemberekkel.

A délutáni kerekasztal-beszélgetések a művészet és stratégia, valamint a marketing és az alkotói világ kapcsolatát járták körül, érintve a storytelling, a digitális és offline stratégiák, illetve a közönségfejlesztés kérdéseit. A nap a zsűri tagjainak közös diskurzusával zárult, amelyben a színházi kommunikáció jövőjéről, valamint a szakmai innováció lehetőségeiről esett szó.